« Takaisin

bubble.png

Myynti ja asiakaspalvelu

Kokonaisuus tarjoaa hyvät peruseväät myyntityöhön ja sen eri painopisteisiin. Myös markkinointiin ja asiakaskokemuksen perusteisiin tutustutaan mielenkiintoisella tavalla.

Sisältöesimerkki: Asiakaskokemus

Customer Experience

This course introduces the concept of customer experience (CX) and looks at the importance CX to services and processes. The videos look at the central concepts and challenges related to customer experience. Your guide is our Senior Consultant Thomas Hughes.

Basics of Marketing

Why does a customer buy a particular product or service? Is it because of the brand? The fact is that brand product achieves often better profitability and market share. Learn more about the basics of marketing and brand.

Asiakaskokemus

Tämä kokonaisuus esittelee asiakaskokemuksen merkitystä palveluille ja prosesesseille. Kokonaisuuden aikana tulee tutuksi asiakaskokemuksen keskeisiä käsitteitä ja haasteita. Asiakaskokemuksesta puhuu seniorikonsulttimme Thomas Hughes.

Myyntityön perusteet

Tämä suositeltu kokonaisuus tarjoaa hyvän peruskoulutuksen tai sopivan kertauksen myyntityön perusteisiin useasta eri näkökulmasta. Myyntityötä tarkastellaan erilaisista kulmista ja teemoista jotka voit suorittaa vaikka kaikki tai tarpeesi ja roolisi mukaan.

ikoni_tyoelaman_tarpeista.jpg

Työelämän tarpeista lähtevä

Käytännönläheistä ja arkipäivän haasteisiin pureutuvaa! Täsmäpaloja tunnistettuihin kompastuskiviin ja laajempia kehityspolkuja.

ikoni_pelillista.jpg

Pelillistä ja
tavoitteellista

Monimuotoista, kannustavaa ja mitattavaa. Testaa editystymistäsi, kerää pisteitä ja aseta tavoitteita.

ikoni_kysy.jpg

Kysy kouluttajilta
tai kollegoilta

Aina tulee tilanteita jossa valmista vastausta ei ole. Channelissa tukenasi on koko oppijayhteistö kouluttajineen. Kysy ja keskustele.

ikoni_ei_sitoumuksia.jpg

Ei sitoumuksia

Peruuta tilaus netissä milloin tahansa.

Opi ja innostu uudesta - viisi minuuttia päivässäkin riittää!

Kokeile ilmaiseksi 48 h